بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

گریه یا خنده

بازم سلام  

 امشب ۲بار اپ شدم این اقا امیر ما عشق الکی رو میگم ای بابا همین که این بغل لینکش کردم برام ۱ یادگاری گذاشت کارش وبلاگ  

برای قالب رفتم تو وبلاگش چون بعضی از دوستام گفتن قالب یه جوریه نمیدونم چه جوریه  به هر حال گفتم سنگ مفت و گنجشک مفت رفتم خداییش وبلاگش باحال قشنگ مینویسه اقا امیر اومدی به ما سر زدی ببین چقدر تعریفتو کردم 

 

چشم بابا خودم فهمیدم چقدر وراجی کردم قر نزنید سرم چون یه حال اساسی به من داد باید از اقا امیر تعریف کنم این حال اساسی چی بود تو لینکاش ۱ لینک و دیدم به اسم دختر برفی رفتم داخلش اما چیزی نبود خداحافظی کرده بود نمیدونم چرا ولی اگر فهمیدید به منم بگید حالا چرا اینو گفتم تا همین جاشو داشته باشید  تا براتون بگم 

 

سر کاری نیست . این داستان همچنان ادامه دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
عشق الکی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:11 http://vosogh.blogsky.com

سلام مترسک جان
شما لطف دارید به من عزیزم
من ام شما رو لینک کردم
راستی اگه قالب دیگه دیدی خوشت اومد ولی مال بلاگ اسکای نبود لینک قالب رو بده به بلاگ اسکای ترجمه کنم
لینک بده جنازه تحویل بگیر :ی
خلاصه دست شما مرسی :ی

ممنون امیر جان اگر قالب دیدم حتمآ‌به شما اطلاع میدم
مر۳۰که به مترسک سر زدی

عشق سرد چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:33 http://www.yaram.blogsky.com

سلام خیلی عالی ممنون که به کلبه تنهای من سر زدی و مطالبم رو خوندی -بازم ممنون-دوستدار شما از مشهد...منم به شما لینک دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد