بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

تا کی دروغ

این یاداشت رو گذاشتم چون خیلی دیدم زنها میگند اقایون این هستند و اون هستند و...... و خیلی جاها هم دیدم اقایون میگند که خانمها این هستند و اون هستند و.....
خیلی جاها هم جوابش رو نوشتم که بابا زن و مرد فرق نمیکنه هر کس بخاطر شرایطش و موقعیتش و دید اجتماعی میتونه دروغ بگه و یا کارهای ناجور بکنه.(زن و مرد نداره فقط مدلش عوض میشه)
چه زن و چه مرد هر روز از همه دروغ میشنوند ولی چون با جنس مخالفشون رابطه احساسی دارند بیشتر ناراحت میشند و بیشتر تو چشمشون میاد.(و گرنه دنیا دنیای بدی شده برای همه)
هر چی زندگی مدرنتر شده انسانها بیشتر از هم دور شدند.چو ن بیشتر به طرف مادیت رفتند تا معنویات.
همه نیاز اصلیمون رو فراموش کردیم(عشق و اسایش)و دنبال نیازهای پوچ و ظاهری هستیم(لوکس و مدرن)
چیزهای عادی برامون لذت بخش نیست(
xxx
معمولی-غذا-لباس در حد نیاز-مکان زندگی-...)
همه هر روز بیشتر و بیشتر میخواهیم چون فکر میکنیم اینجوری بیشتر لذت خواهیم برد(در حالی که اینطور نیست)
مادیات یکجوریست که هر چه بیشتر داشته باشی ازش کمتر لذت میبری(مثلا اگر چند تا لباس داشته باشی بیشتر دوستشان داری تا اینکه خیلی داشته باشی و اصلا ندونی چی داری)
متاسفانه بخاطر همین ما هر روز داریم از هم دورتر و دورتر میشویم(معنوی)
به اشخاص به عنوان شی و یا کالا نگاه میکنیم(ظاهری)
هر کس برایمون سودمند تر بود(مادی) اون رو انتخاب میکنیم و یا هر کس زیبا تر بود.
بخاطر همین برای رسیدن به خواسته هامون(خواسته های بی منطق و تموم نشدنی)مجبوریم دروغ بگیم.کلک بزنیم و اونطور که دیگران دوست دارند خودمان را نشان دهیم(چون همه به عنوان کالا شدیم) و کالا باید طبق مد روز باشدو اگر ما کالا مد روز نباشیم مجبوریم خودمان را اونجور که مد روز هست نشان دهیم.
حالا هر جا یکجور هست(کشورها) مد روز همه جا مثل هم نیست(کشورهای خارجی و اسلامی و ..)
هر شخصی هم خاصه های اختصاصی خودش را دارد(سلیقه)
حالا اگر شما با کسی بخواهید باشید که خاصه هایی که اون از شما میخواهد رو نمیتونید تامین کنید و اون شخص رو هم نمیخواهید از دست بدهید(به دلایلی) شروع به دروغ گفتن میکنید(چون در غیر اینصورت به هدفتان نمیرسید)
حالا هر جای دنیا طبق شرایط منطقه دروغ گفته میشود.(هم زنها و هم مردها)
فقط نوع دروغ فرق میکنه چون انتظارات متفاوت هست.
حالا من اینجا میخوام دروغهایی که خودم میدونم رو بنویسم
دروغ های زنها در ایران

من تا حالا دوست پسر نداشتم(چون در غیر اینصورت خراب هست)
من تا حالا س ک س نداشتم(دختر باید دست نخورده باشد)
من هیچ جا م رو عمل نکردم و ارایش هم کم میکنم(ذختر باید زیبا باشه)
اگه کار خوب نداشته باشی بابام من رو به تو نمیده(مرد باید پولدار باشه)
من خانه دارم خوبه(دختر باید خونه دار باشه)
بابام نمیزاره من برم بیرون(دختر باید نجیب و خونگی باشه)
بخاطر حرف مردم باید مهرم ....باشه(زن بعد از جدایی ارزش اجتماعی و شرایط اقتصادی ندارد)
بخاطر حرف مردم خونه به اسمم کن(اگر ولش کنی باید تو خیابونها اواره بشه)
...............................................که همه بخاطر این هست که در ایران (فرهنگ) مرد باید پولدار باشه و زن باید نجیب باشه
دروغ مردها

چشمام قرمزه چون دیشب نخوابیدم(مواد کشیده)
ماشین خودمه(مرد باید پولدار باشه)
پولم تو راه گم شد(قمار کرده)
اضافه کاری کردم(خانم بازی کرده)
تو همش تو اعصالم میری(مست هست)
من عاشقتم (میخوام باهت
xxx
داشته باشم)
دلم برات خیلی تنگ شده(خیلی وقته
xxx
نداشتم)
تا چند وقت دیگه قرار همه چیزم درست شه(وعده سر خرمن)
کار مهم برام پیش اومده(خانم بازی-مواد کشی-الکل-قمار-....)
زنم بشی از گل بهت بالا تر نمیگم(تو خونه زندلنی و هر چی من بگم همونه)
.....................................و همه بخاطر این هست که در ایران مرد سالاری هست و مرد هر کاری دلش خواست باید بکند و همه هم باید قبولش کنند.
به قول یکی از دوستام...تا کی دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟    

 

نظرات 5 + ارسال نظر
kaka mohsen سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 http://www.yaram.blogsky.com

salam bahal bod be man ham sar bezan

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
وبلاگ خوبی دارری
موفق باشی

ملیسا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 http://www.malisa.blog4i.com/

سلام مترسک مطلب کذاشتی البطه منهم لنکت کردم موفق باشی عزیز

هنگامه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:25

یه جورایی ناراحت کننده است . همیشه هم این طوری نیست .

:::...:::BIG-BOX:::...::: جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:25 http://www.big-box.sub.ir

سلام
خوبی؟
مطالب سایتت خیلی خوبه و آمارت هم خوبه
چرا از لینک باکس من استفاده نمیکنی؟؟؟
اگه میخوای آمارت بیشتر بشه از باکس من استفاده کن
فقط یکبار امتحان کن وامار بازدید سایت یا وبلاگت رو به صورت واقعی بالاتر ببر.
آمار کاملا واقعی
فقط کافیه کد لینک باکس را از پایین لینک باکس برداری و داخل قالب وبلاگ خودت بزاری
حجم صـــــفــحـــه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که بـــاعــــث سنــگین شــدن وب شما نمیشه
دارای کد برای بلاگفا و میهن بلاگ4 رویابلاگ
توجه توجه شما میتوانید به جای قرار دادن لینک باکس بنر را قرار دهید و از ما لینک دریافت کنید کد بنر داخل باکس میباشد
منتظر ارسال لینک شما هستم
www.big-box.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد