بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

سر در گمی

از کجا باید شروع کرد ؟چون همه فکر هایی که عجالتآ‌ در کله ام می جوشد مال همین  الان است. ساعت و دقیقه و تاریخ ندارد

   از زمانیکه همه روابط خودم با دیگران بریدهام  می خواهم خودم را بهتر بشناسم.

خوب بود می توانستم کاسه سر خودم را باز کنم و همه این توده ی نرم خاکستری پیچ در پیچ کله خودم را در اورده و بیندازم دور. بیندازم جلو سگ.

   در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را اهسته در انزوا می خورد و می تراشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 http://www.sara-r.blogsky.com/

این دردها را نمی شود به کسی اظهار کرد چون عموما عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیشامدهای نادر و عجیب بشمارند!
سلام ممنون که اومدید خوب می نویسید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد