بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

سوته دلان

دل سوخته تر از همه سوختگانم

ازپراکنده رندان جهانم

                                        

                                          در دهنه  بازیگری  کهنه  دنیا

                                         عشق است قمار و من بازیگر انم

با انکه همه باخته در بازی عشقم

بازنده ترین هست در این جمع نشانم

                                        

                                           ای عشق  از تو  زهر  است به  کامم

                                         دل سوخت تن سوخت من ماندمم و نامم

عمریست که بازم و یک برد ندارم

اما چه کنم عاشق این کهنه قمارم

                                        

                                           ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت

                                          بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت

من زنده از این جرمم و بگذشته مجازات

مرگست مرا گر بزنم حرف ندامت

                                       

                                            باید که ببازم با درد بسازم

                                          در مذهب رندان این است نمازم

من دربدر عشقم و رسوای جهانم

چون سایه به دنبال سر عشق روانم

                                    

                                          دل سوخته تر از همه سوختگانم

                                           از جمع پراکنده رندان جهانم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب آبی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:37 http://blue-apple.blogsky.com

سلام دوست عزیز...
جالب بود...
وای من قرار بود بیام تو نظرم سوتی بدم...
اون اول قبل از اینکه وبت کامل لود بشه کامل رنگ زیری بود بعد نوشته ها اصلا پیدا نبود وای منم کور شدم و به خودم گفتم میرم بهش اعتراض می کنم...ههههه خوب شد وبت کامل لود شدا...
خوشحال میشم به من سر بزنی...
یاعلی

دوست عزیز مرسی که نظر دادی هر کاری بی عیب نیست . با راهنمایی شما دوستان بهتر میشه اگر قالبی سراغ داری که زودتر لود میشه و تو مایه دفترچه یادداشت باشه ادرسشو بدی ممنونت میشم
زیر سایه بالهای اهورا مزدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد