بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

بهونه دلتنگی

بهونه دلتنگی شما چیه؟

وقتی مردم

وقتی مردم روی قبرم ننویسید که بودم.

وقتی مردم روی قبرم ننویسید :

                             نه شعری

                                                نه شعاری.

ننویسید که بودم از

                          چه تباری

وقتی مردن اخرین نقطه راهه

نمی خواد سنگ روی قبرم بذارید....

وقتی هر اومدنی رفتنی داره

نمی خواد گل روی قبرم بکارید ...

خیلی وقتا پیش از این

                             مرده بودم

عمری دلمرده

                    به سر برده بودم.

بدون سنگ. بدون نام و نشون

چوب این زندگی رو خورده بودم.

               وقتی مردم

                       روی قبرم

                                 ننویسید که بودم...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 http://www.gachkan.blogsky.com

سلام
خوبی مترسک جان
وبلاگ قشنگی داری و زیباست
امیدوارم همیشه بهتر و بهتر بنویسی
ممنونم از اینکه به من لطف کردی،دوباره بهم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد